5 saker som ni inte kanske visste om mig!

Här kommer 5 saker som ni kanske inte direkt vet om mig ;)

1. Jag är väldigt sårbar/känslig, innan kunde jag gråta om ngn sa till mig
något, eller om jag hade gjort fel.
och att jag tar oftast åt mig saker som jag inte borde göra.
2. jag brukar få tårar i ögonen när jag t.ex är på toaletten osv.
3. Jag tycker inte om när andra personer skaffar ett förhållande,
eller har någon på g eller något sånt + jag tycker inte om personer
som ser bättre ut än vad jag gör, då blir jag bara sur eller ledsen.
4. Någon gång i livet vill jag bli någon som alla tycker om..
5. Jag har väldigt lätt för att falla för killar som jag t.ex inte känner, har träffat..
osv..!

där hade ni 5 saker ni kanske inte visste om mig! :)
kunde tagit fler men kom tyvärr inte på något



Kommentarer
vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!



superkul att du är med i dagens blogg :D

2011-01-17 @ 22:25:34
URL: http://vadfanskajagheta.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0