rubrik ? ..

Sitter i skolan somvanligt.
har inte suttit vid datorn hemma på två
dagar, för jag har varit övertrött och har inte
orkat sätta mig vid datorn, men idag när jag kommer
hem blir det nog det, har massa jag måste fixa.
ska till skåne både nästa vecka och nästa vecka
efter det så det finns mycket att planera.
jag ska fira min bästavän jon ena helgen och det
ska bli superkul förhoppningsvis, ska bara sköta mig lite
i skolan så går veckorna fort.
i helgen blir det bara att vara hemma och titta på
P3 Guldgalan 2011 & Hipp Hipp innan dess!
ska bli jätteroligt!
nej nu ska jag till sista lektionen..laga lite mat.
vi hörs sen mina underbara läsare.
LOVE



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0