FÖRLÅT..ännu en gång

Har haft en fullspäckad helg, så har inte haft någon tid att sitta vid datorn.
det suger att man inte kan blogga via mobilen eller något precis som man
kan göra med facebook! borde kunna det tycker jag.
Har varit en tröttsam dag i skolan som det brukar vara..så jag är alltid
helt slut när jag kommer hem från skolan, och då brukar jag gå direkt till
mitt rum och lägga mig i sängen och titta film sen brukar jag oftast sova..
haha.. jag är konstig jag, eftersom man inte har något att göra på fritiden, så brukar
min veckor se ut så :)
Tittade på ett intressant program innan, som handlade om bröst, och tydligen
så har inte storleken betydelse osv.. och det tycker jag är bra, själv för mig som
tycker mina är hänginga och finns säkert fler som tycker det, så var nöjda med
er själv, för storleken har nästan aldrig någon betydelse! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0