Dag 6 - Min Dag

Ja, denna dagen har jag gått upp 6 på morgonen som jag alltid har gjort,
fixat mig, ätit osv, sen går bussen 7.15 eller senare, beror på!
sen sitter jag hela dagen i skolan från 8 - 14.10 om dagarna, riktigt segt.
och på måndagar är det oftast så att man bara vill hem och inte jobba.
så idag kan man ju lugnt säga att jag inte har gjort så mycket i skolan.
skärpning! :D

När jag kommer hem har mormor gjort en underbar grönsakssoppa med knäcke
bröd med ost till det! sen somnade man lite i soffan.. och satte sig här.
Ja så har min dag sett ut just nu för tillfället.
Upptaderat rätt så många min dagar nu eftersom jag har missat en massa!
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0