Hiss/Diss



Jag hissar:
- Folk som står upp för vem dem är, inte behöver visa upp sig på bilder,
sminka sig för man inte gillar hur man ser ut annars, och som bara
älskar sig själv för den man är, oavsett vilken kroppstyp man har osv..
- Smink! kanske låter lite konstigt att jag hissar just det när jag skrev
om att man inte behöver sminka sig för att se bra ut där ovanför, men det är
faktiskt något man behöver ibland, inte så överdrivet, men endå så det ser
naturligt ut.


Jag dissar:
-
Brun utan sol! det funkar inte.. om man inte har sån spray tanning.
det blir bara fläckar och det ser verkligen inte ut som man har solat.
så ett tips, sola i ett solarium för säkerhetsskull om man inte vill se ut
som en ostbåge!
- IDIOTER! sånna personer som verkligen tror att dem kan behandla en
människa hur som helst, snacka skit, skratta åt en när man går förbi,
titta konstigt på personen för den kanske ser lite annorlunda ut.
eller mobba den för deras dialekt (som brukar hända mig)
Kan ni inte bara inse att ni verkligen är omogna och ni borde ge upp.
för det hjälper inte, bli starka i er själva istället för att hacka ner på
andra!


Hiss/Diss från mig, kommer ny varje månad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0