Dag 7 - Min bästavän

Ja.. jag har inte direkt någon bästavän.
har haft många nu förtiden men jag har en person
som jag litar på till 110% och jag vet att han alltid ställer upp
för mig oavsett vad! och det tycker jag räknas som en bästavän.
att ha killpolare är något bland det bästa jag vet ibland, sånna man inte behöver
ragga på eller sånna som raggar på en, man kan bara prata om vad som helst, och
inte känna sig dum över något, så denna personen är verkligen guldvärd för mig.
Här har ni en liten bild på honom.. förlåt hjärtat! :D



Så där har ni min bästa killpolare!
Och nu vet ni vad jag tycker om honom osv.
<3 madeleine


Kommentarer
hanna

sötis jon :D<3

2011-01-17 @ 23:45:03
URL: http://nattstad.se/hannastangberg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0