nyårslöften + en liten text..

Just nu vill jag inte ens vara kvar, hade inte behövt att vakna.
kunde fortsätta sova och så allting bara går över, för jag orkar inte
veta vad folk gör, vill inte veta vad folk tycker om mig, hur
mycket jag en försöker att inte bry mig om vad folk tycker
och tänker så tar jag det endån så jävla hårt så jag vet inte vad.
känns som alla bara tar mig för en jävla h*ra och det ska inte va
så, för jag är verkligen en bra människa men folk tror så jävla
dåligt om mig så jag vet inte vad ?
Jag skiter i detta nu, åker tillbaka till malmö
på lördag och sen tillbaka till ljungby om en
vecka och då kommer mina nya nyårslöften och det är.
- Sköta skolan (få minst ett VG)
- Sluta ragga på allt jag ser.
- Sluta röka/dricka.
- Skita i vad alla tycker och tänker om mig
- Försöka glömma allt som har hänt under 2010.
det är dem jag kommer på just nu..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0