Dag 1 - Om mig själv

Ja nu ska jag berätta om mig själv.
Jag heter Madeleine och jag är 14 år,
Jag bor i Ljungby (kronoberg) på veckorna
hos min mormor eftersom jag går i skolan där
uppe. Under helgerna bor jag i Malmö/Helsingborg
hos pappa och mamma. Jag har en syster som heter
Isabel. Och sedan två halvbrödrar som är på mammas pojkväns
sida. Mina intressen är att vara med kompisar och laga mat.
Jag har alltid varit intresserad av matlagning och förhoppningsvis
kommer jag in på Hotell/Resturang linjen efter jag har gått ut 9an.
Jag har också en hund som heter marwin (hos mamma)
Och en katt hos min mormor som heter Torsten.
Ibland kan jag vara väldigt glad, men för det mesta är jag negativ.
tycker alla andra, inte för att jag tycker det själv men
man kan ju inte alltid ha rätt! :D
Så nu vet ni lite om mig.

Här är en bild på min Hund.


& en bild på mig! :)


Kommentarer
Alexandra

är det långt från Ljungby till Malmö? :)

2011-01-04 @ 20:27:59
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
rebecca

söt hund :3

2011-01-07 @ 01:05:25
URL: http://lallabecca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0