Dag 2 - Min första kärlek

Jaa.. jag kan inte säga att jag direkt har haft en sån äkta kärlek
eftersom jag inte har haft så många förhållande under mina
14 år, visst jag har haft några styckna, men inte så att man kan
kalla det för att förhållande eftersom det bara brukade vara i 1 - 2 dagar eller veckor.
och det låter inte så jätteseriöst. Jag har haft en riktigt kärlek och det var min senaste
pojkvän Marcus. Vi var bara tillsammans i 2 veckor.. (inte så seriöst) 
men han var verkligen underbar mot mig dem 2 veckorna, han fanns för mig
han gjorde allt för mig, och alltid när vi va med varandra så hade vi så himla
kul och allt, jag kan erkänna att jag saknar faktiskt han, det har gått ett år nu sedans honom.
men sin första kärlek är svår att glömma.


Kommentarer
Alexandra

tack så jättemycket :D

åh, är det inte jobbigt då att pendla varje helg? :o

2011-01-05 @ 13:02:41
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0