Dag 3 - Mina Föräldrar

Min mamma!
Hon är den som verkligen inspirerar mig! Hon är verkligen
en bra mamma, hon kan vara överbeskyddande ibland
och sånt, men vilka mammor är inte det? Hon är verkligen
en ängel i mina ögon, vad skulle jag gjort utan henne?
det är hon som får mig må bra och får mig stå på mina
ben! Jag bor inte hos henne så mycket längre, och det saknar
jag faktiskt, när jag är hos min mormor i ljungby så brukar
jag gråta ibland eftersom det är faktiskt rätt så jobbigt att
inte vara med sin mamma.. är ju van vid det och så saknar
man ju henne ännu mer när man inte är med henne, även fast
man kan säga att man hatar henne så älskar man ju faktiskt henne.
+ hon är så söt också!
Pappa!


Min pappa är också någon jag ser upp till!
men med pappa har jag alltid roligt, vi skrattar
alltid åt allt och det är trevligt att vara med honom.
Han inspirerar mig mycket till att laga mat! 
Jag älskar honom!


Mina föräldrar är det enda jag behöver!


Kommentarer
nicklas

Nu ligger dagens blogg uppe på bloggen, blev det inte du finns det en ny chans på bloggen, sry om du deltagit många gånger, men jag lottar.

2011-01-06 @ 23:52:32
URL: http://fejkadblond.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0